MOP BRNO, spol. s r.o., se sídlem Žebětínská 821/70, 623 00 B R N O, IČ 48910546, DIČ CZ 48910546, zapsaná v OR vedeném KS Brno v oddíle C, vložka 11462, má v předmětu podnikání:

Kontaktní údaje

Doprava – Karel Řičánek 603 837 832 (v pracovní dny od 6 do 14.30h)

Údržba zeleně – Luděk Janota 734 574 005 (v pracovní dny od 6 do 14.30h)

Pohotovost – Zimní údržba 737 977 177 (od 1. listopadu do 31.března)

  • silniční motorová doprava
  • realitní činnost
  • činnost účetních poradců, vedení účetnictví
  • poskytování technických služeb
  • technické činnosti v dopravě
  • velkoobchod
  • správa a údržba nemovitostí
  • poskytování služeb pro zahradnictví

 

Výše uvedené předměty podnikání realizuje naše společnost od roku 1993 ve svých střediscích dopravy a správy bytů a služby poskytuje jak jednotlivým zájemcům, tak zejména městským částem v Brně. Po celé výše uvedené období zajišťuje naše společnost správu, provoz a údržbu bytového fondu, nebytových prostor a pozemků náležejících k těmto objektům svěřených Statutem Města Brna do správy MČ Brno – Kohoutovice. Činnost je zajišťována na základě uzavřené mandátní smlouvy. Dále zajišťujeme na základě „Smluv o zajišťování správy, provozu a oprav společných částí domu“ domy, v nichž jsou byty v osobním vlastnictví a tvoří specifickou část správy domů. Kromě výše uvedeného trvale zajišťujeme správu 100 obecních domů a dalších objektů s nebytovými prostorami v Brně – Kohoutovicích. Pro správu objektů máme vytvořeny podmínky jednak vlastními prostory, tak personálním a technickým vybavením. Máme uzavřeny smluvní vztahy pro všechny druhy služeb, které jsou nutné k údržbě, opravám a zajišťování provozu bytového fondu. Vlastními prostředky zajišťujeme úklid společných prostor domů a přilehlých chodníků k domům. Dále za využití vlastního střediska dopravy zajišťujeme vyklizování společných prostor domů od věcí, které se v těchto prostorách nachází v rozporu s protipožárními a bezpečnostními předpisy.

Kontaktní údaje

Sídlo: Žebětínská 70, Brno 623 00 Bytová správa: Žebětínská 70, Brno 623 00
Tel.: 547 220 046 Tel.: 547 381 060
Email: mopbrno@mopbrno.cz Doprava a údržba zeleně: Žebětínská 47, Brno 623 00
Tel.: 547 381 257

 

Správa domů a bytů

Úřední hodiny:

Pondělí 7.00 – 11.30 hod 13.00 – 17.00 hod
Středa 7.00 – 9.30 hod 13.00 – 17.00 hod

Mimo úřední dny ….. po předchozí domluvě

Důležitá telefonní čísla:

Havarijní služba (voda, topení, elektroinstalace): 602 770 427, 547 221 874 … firma Richter
Havarijní služba (výtahy): 602 854 536 …… firma Cenek

V rámci vlastního výkonu činnosti související se zajišťováním správy, provozu a údržby bytového fondu, nebytových prostor a pozemků náležejících k těmto objektům, nabízíme provádění těchto služeb :

  1. vedeme a archivujeme agendu související se správou domů, bytů a nemovitostí, a to zejména:
    1. evidenci domů, pozemků a dalších objektů
    2. dokumenty související s pronájmem bytů a nebytových prostor :
      1. nájemní smlouvy
      2. evidenční listy bytů a nebytových prostor
      3. protokoly o předání bytů a nebytových prostor
      4. písemná vyjádření vlastníka k bytům a nebytovým prostorám
      5. výměr nájemného a služeb s tím spojených včetně agendy k tomu náležející a další údaje s využitím PC a programu DES.
    3. projektovou dokumentaci spravovaných objektů (pokud je k objektu předána)
    4. evidenci technického stavu domů a dalších spravovaných nemovitostí a příslušné doklady, zejména o vyhrazených technických zařízeních
    5. revizní zprávy o zkouškách a revizích technických zařízení ve spravovaných objektech
    6. žádanky a nahlášené požadavky na opravy ve spravovaných objektech
    7. smlouvy o dodávce služeb spojených s užíváním spravovaných objektů, s jejich údržbou a opravami
    8. stížnosti uživatelů bytů a nebytových prostor a stanoviska, případně odpovědi správce, nebo vlastníka nemovitosti k jejich řešení
  2. dále zajišťujeme zejména :
    1. běžné opravy a údržbu spravovaných objektů
    2. velké opravy, modernizace a rekonstrukce spravovaných objektů schválené vlastníkem na základě plánu investičních akcí na stávající kalendářní rok
    3. havarijní opravy, přičemž je správce povinen bezodkladně informovat vlastníka o vzniklé havarijní situaci ve spravovaném objektu
    4. podklady pro výběrová řízení dle zák.č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek na akce předem odsouhlasené vlastníkem
    5. přebírání objednaných prací od zhotovitelů, včetně kontrolování kvality a věcného odsouhlasení provedených prací.
  3. v rámci výkonu správy dále zajišťujeme provádění :
    1. úklidu společných prostor domů a venkovních prostranství souvisejících s nemovitostí na základě zvlášť uzavřené smlouvy o dílo a kontrolu kvality prováděného úklidu
    2. kontroly plnění smluvních vztahů v oblasti odvozu tuhého domovního odpadu a zabezpečování nápravy nedostatků
    3. sledování platnosti revizních zpráv o vyhrazených technických zařízeních a zajišťujeme jejich obnovování
    4. provozu a údržby zařízení ve spravovaných objektech (zejména vytápění a osvětlení společných částí domu, rozvody domácího telefonu, STA), včetně kontrol, zkoušek a revizí vyhrazených technických zařízení a odstraňování závad specifikovaných v revizních zprávách ve stanovených lhůtách
    5. výkonu práv a povinností vyplývajících z předpisů o požární ochraně ve spravovaných objektech
    6. provozu výtahů včetně oprav, pravidelných prohlídek a revizí
    7. dodávky vody (vodné a stočné) a dále dodávky teplé vody do bytů ve svěřených domech včetně zajištění provozu výměníkových stanic v domech
  4. dále k našim povinnostem v rámci provádění správy patří :
    1. zajišťování zpracování vyúčtování služeb poskytovaných nájemníkům nebo vlastníků jednotek v souvislosti s užíváním bytů (dodávky tepla, studené a teplé vody, stočné, el. energie pro společné prostory, úklid domů a společných prostor, úklid a zimní údržba chodníků, STA, výtah, odvoz TDO)
    2. vedení měsíční evidence plateb nájemného, záloh na služby a záloh do fondu oprav na základě podkladů vlastníka, zpracovávání měsíčních podkladů pro inkasní středisko (SIPO) a předávání v jednom vyhotovení těchto měsíčních předpisů nájemného vlastníkovi (právnické osobě společenství vlastníků jednotek domu), které předává správce inkasnímu středisku (SIPO) v termínech stanovených smlouvou mezi Českou poštou s.p. a vlastníkem
    3. na požádání mandanta zpracovávat podklady pro : – uzavření smluv na dodávku energií a služeb s jednotlivými dodavateli – uzavření pojištění nemovitého majetku d/ průběžně sledovat náklady na každý dům a byt /program DES/ a registrovat údaje o zaplacení faktur do patnácti dnů od jejich převzetí vlastníkem nebo pověřenou osobou (správcem).
    4. zajišťovat a třídit informace vedoucí ke vzniku, změně či zániku nájemních vztahů, k čemuž poskytne vlastník správci potřebnou součinnost
    5. projednávat a řešit stížnosti nájemníků nebo vlastníků jednotek, každou písemnou stížnost a její vyřízení dávat na vědomí vlastníkovi (společenství vlastníků jednotek domu)
    6. předložit každoročně do 15.12. vlastníkovi (společenství vlastníků jednotek domu) na následující rok návrh plánu investičních akcí a velkých oprav (zejména k odstranění havarijních stavů), a dalších akcí vyplývajících např. ze zákonných předpisů a to za účelem tvorby nezbytných finančních prostředků
    7. vést pro finanční útvar vlastníka (společenství vlastníků jednotek domu) v případě jeho požadavku hotovostní pokladnu příjmů a výdajů, přičemž k těmto finančním prostředkům se předpokládá předání pokladní knihy vlastníkem správci, kterou je povinen správce nejméně 2x měsíčně po dohodě s pověřeným pracovníkem finančního útvaru vlastníka předložit k zúčtování finančnímu útvaru vlastníka a finanční prostředky předat do pokladny vlastníka
    8. shromažďovat a předávat vlastníkovi (společenství vlastníků jednotek domu) informace k neoprávněně užívaným bytům ve formě podkladu pro řízení ve věci vyklizení těchto bytů, případně jménem vlastníka (společenství vlastníků jednotek domu) upozorňovat uživatele bytů a nebytových prostor na zjištěná porušování ustanovení Občanského zákoníku upravující užívání bytů nebo nebytového prostoru
    9. provádět ve spolupráci s vlastníkem (společenství vlastníků jednotek domu) průběžnou informovanost uživatelů bytů (vlastníků jednotek) svěřených mu do správy a to o věcech souvisejících s užíváním bytů a společných částí domu a k tomuto účelu využívat nástěnky v domech, vlastní písemná sdělení uživatelům – vlastníkům jednotek, místní tisk, oznamovací tabule v prostorách správy bytů, ÚMČ a jiné vhodné formy po odsouhlasení společenstvím vlastníků jednotek domu .

Na základě pověření a zvlášť vystavené plné moci vlastníkem (společenství vlastníků jednotek domu), jsme dále schopni zajišťovat pro vlastníka vymáhání dlužných pohledávek společenství vlastníků jednotek domu od dlužníků-uživatelů bytů a nebytových prostor nebo vlastníků jednotek, které vznikly z důvodu neuhrazení nájmu z bytů a nebytových prostor, hrazení záloh na služby a do fondu oprav, případně vyúčtování nedoplatků záloh za služby a fond oprav.

Předpokládáme, že další specifikace nabízených služeb a jejich rozsah, vzájemná práva a povinnosti vyplývající z případně uzavřeného smluvního vztahu, by měly být věcí osobního jednání pokud Vás naše nabídka zaujme.

(zdroj:http://mopbrno.cz/)

Hruška Jakub

Hruška Jakub

724 900 659
info@mojekohoutovice.cz
facebook.com/groups/mojekohoutovice
mojekohoutovice.cz
Hruška Jakub